آمار دزدی فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی
نکاتی در مورد تنظیمات دزدگیرهای فروشگاهی
خرداد 29, 1401
دزدگیر فروشگاه - گیت فروشگاه
5 نکته ای که درباره دزدی از فروشگاه نمی دانستید
خرداد 29, 1401

آمار دزدی فروشگاهی

آمار دزدی فروشگاهی

آمار دزدی فروشگاهی

امروزه در اکثر فروشگاه‌های خرده‌فروشی، علائم واضحی وجود دارد که نشان می‌دهد سارقان مغازه تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و مغازه با دوربین کنترل می‌شود.

با این حال، علیرغم این اقدامات ضد سرقت، میلیاردها سود بالقوه هر ساله به دلیل دزدی از مغازه از بین می رود. برای اطلاع از آمار دزدی از فروشگاه در سال های اخیر و تأثیرات آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حقایق دزدی از فروشگاه که ابتدا باید بدانید

قبل از بررسی دقیق آمار دزدی از فروشگاه، چند اطلاعات کلیدی وجود دارد که باید بدانید. ما برخی از حقایق حیاتی را از رسانه پیشگیری از ضرر استخراج کرده ایم:

معمولاً گفته می شود که مردان بیشتر از زنان به دزدی از فروشگاه می پردازند – با این حال، این بر اساس داده های سال 1980 است و ممکن است قدیمی باشد.

تقریباً از هر 11 نفر در ایالات متحده 1 نفر دزد مغازه هستند.

¼ از دزدان مغازه کودکان هستند.

55 درصد از دزدان مغازه از نوجوانی شروع به دزدی کردند.

تقریباً ¾ از دزدان مغازه گفته اند که قصد ندارند زودتر دزدی کنند.

89 درصد از کودکان، کودکان دیگری را می شناسند که مغازه دزدی می کنند – و 66 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که با آن دزدان خردسال معاشرت می کنند.

دزدان مغازه از هر 48 دزدی یک بار دستگیر می شوند – و زمانی که دستگیر می شوند 50 درصد مواقع دستگیر می شوند.

“حرفه ای ها” تنها 3٪ از دزدان مغازه را تشکیل می دهند – اما این گروه مسئول 10٪ (یا بیشتر) از کل ضرر ناشی از سرقت است.

آمار دزدی از فروشگاه برای سال‌های 2019-2020

دزدی از مغازه رایج ترین جرم در ایالات متحده است – همانطور که قبلاً ذکر شد، از هر 11 آمریکایی 1 نفر دزد مغازه هستند. میزان اجناس دزدیده شده و درصد دزدان مغازه هر سال افزایش می یابد. علاوه بر این، درصد دزدان فروشگاه در سراسر جهان در حال افزایش است. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی جلوگیری از دزدی از فروشگاه، مقاله ما را در این مورد بخوانید.

آمار دزدی فروشگاهی : ایالات متحده آمریکا

در چند سال گذشته، متخصصان در حوزه پیشگیری از ضرر اظهار کرده‌اند که دزدی از فروشگاه عامل شماره 1 کاهش محصول است. برخی از دلایل ذکر شده برای افزایش دزدی از مغازه عبارتند از:

سطح بالاتری از جرایم خرده فروشی سازمان یافته

سطح آستانه جنایت افزایش یافته است

به طور کلی کارکنان کمتری در بخش فروش وجود دارد

تغییر نگرش نسبت به دزدی از فروشگاه به عنوان یک فعالیت کم خطر و با پاداش بالا

در سی و دومین بررسی سالانه سرقت خرده‌فروشی Hayes International، تخمین‌هایی را در مورد تعداد حوادث دزدی از فروشگاه و میزان زیان سود مرتبط با مستقیم منتشر کرده است.
همچنین، این نظرسنجی شامل آماری از دستگیری ها (دزدگیران دستگیر شده)، دلارهای بازیابی شده با و بدون دستگیری و ارزش پرونده بود.

دستگیری ها: 315095 سارق مغازه در سال 2019 دستگیر شدند که نسبت به سال قبل 3 درصد افزایش داشته است.

بازیابی: بیش از 90 میلیون دلار از دستگیری های سرقت از مغازه در سال 2019 بازیابی شد که 3.5 درصد بیشتر از سال 2018 است. پول بازیابی شده بدون دستگیری بیش از 176 میلیون دلار بود که 11 درصد بیشتر از سال 2018 است.

ارزش موردی: میانگین ارزش مورد دزدی در سال 2019 288.71 دلار بود که 0.5 درصد بیشتر از سال 2018 بود.

گیت ضد سرقت

آمار و حقایق دزدی نوجوانان

همانطور که در بخش حقایق ما ذکر شد، تقریباً 55٪ از دزدان مغازه در نوجوانی شروع به سرقت کردند. امروزه تخمین زده می شود که 25 درصد از دزدان مغازه نوجوان هستند – و عواقب دزدی نوجوانان می تواند تا بزرگسالی نیز ادامه یابد.

با این حال، همچنین مشخص شده است که نوجوانان چیزهایی را که برای زنده ماندن لازم است نمی‌دزدند. در عوض، آنها به احتمال زیاد کالاهای لوکس را به سرقت می برند. 68 درصد از سارقان نوجوان این کار را برای افزایش آدرنالین و “لگد” انجام می دهند تا برای انگیزه های مالی.

نوجوانان بزهکار زمانی که بالغ می شوند کار بسیار سخت تری برای یافتن شغل قانونی دارند – بنابراین، دزدی نوجوانان از مغازه بسیار مهم است و نمی توان آن را صرفاً به عنوان «شورش نوجوانان» نادیده گرفت.

آمار دزدی مغازه توسط NRF

NRF (فدراسیون ملی خرده فروشی) با مجریان قانون، سازمان های دولتی و متخصصان خرده فروشی LP همکاری می کند تا از خرده فروشان در برابر سرقت محافظت کند. ما برخی از آمارهای مرتبط را در مورد دزدی از فروشگاه در سال 2019 که NRF منتشر کرده است، جمع آوری کرده ایم. برای خواندن نظرسنجی کامل اینجا را بررسی کنید.

44 درصد از دزدان فروشگاهی که مورد بررسی قرار گرفتند گفتند که اگر کارمندان به آنها توجه بیشتری کنند از سرقت منصرف می شوند.

20 درصد از دزدان فروشگاهی شناخته شده حداقل از سه مکان از یک زنجیره خرده فروشی بازدید کردند.

میانگین نرخ انقباض محصول برای سال 2019 1.33 درصد بوده است.

کاهش موجودی در صنعت خرده فروشی ایالات متحده هزینه ای بالغ بر 46.8 میلیارد دلار داشت.

71.3 درصد از خرده فروشان افزایش جرایم خرده فروشی سازمان یافته را نسبت به سال قبل گزارش کردند.

اگر علاقه مند به مطالعه نظرسنجی 2018 و مقایسه نتایج آن با سال 2019 هستید، می توانید آن را اینجا ببینید.

سرقت خرده فروشی در اخبار

چگونه COVID-19 در سرقت خرده‌فروشی نقش داشته است؟ در حالی که در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد این موضوع وجود ندارد، برخی از خرده فروشان گزارش می دهند که در ماه های اخیر شاهد افزایش دزدی از فروشگاه ها بوده اند. خرده فروشان قبلاً به دلیل بیماری همه گیر با مشکلات مالی مواجه بودند و افزایش دزدی از فروشگاه ها گزارش شده است که این وضعیت را بدتر کرده است.

یکی از گزارش‌های ABC 6 بیان می‌کند که صاحبان فروشگاه‌های رفاه در فیلادلفیا در حال افزایش دزدی از مغازه‌ها هستند – و این عمدتاً به دلیل اجرای قانون زیر سطح شهر است.
برخی خرده فروشان با حوادث کمتری از دزدی مغازه مواجه هستند اما ارزش سرقت بالاتری دارند. در بازار منطقه لس آنجلس، خرده فروشان دریافته اند که میانگین ارزش هر حادثه دزدی از مغازه 23 درصد افزایش یافته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  دزدگیر فروشگاهی به این صفحه مراجعه نمایید.

آمار دزدی از فروشگاه: انگلستان

طبق گزارش Retail Gazette، بریتانیا در سال 2019 حجم زیادی از جنایات دزدی از فروشگاه را تجربه کرد. تجزیه و تحلیل داده های پلیس در سال 2019 نشان داد که 359156 مورد سرقت مغازه در بریتانیا ثبت شده است – این تقریباً 1000 مورد در روز است.

به طور کلی، میزان دزدی از مغازه در بریتانیا در سال 2019 نسبت به سال 218، 3 درصد کمتر بود. با این حال، 17 نیروی پلیس بریتانیا از 45 نفر تعداد حوادث بیشتری را ثبت کردند. بنابراین، مناطق خاصی مانند ساسکس در سال 2019 ضربه شدیدتری را متحمل شدند. در واقع ساسکس 14 درصد بیشتر از سال قبل حوادث را مدیریت کرد. فروشگاه‌های نورث همپتون‌شایر، ویلت‌شایر، کنت و هرتفوردشایر نیز بیشتر مورد هدف سارقان مغازه‌ها قرار می‌گرفتند.

آمار دزدی فروشگاهی : استرالیا

نظرسنجی جنایات خرده‌فروشی استرالیا و نیوزلند برای سال 2019 گزارش داد که دزدی از فروشگاه برای صنعت خرده‌فروشی 3.37 میلیارد دلار هزینه داشته است. در مقایسه با یک نظرسنجی مشابه که در سال 2015 انجام شد، سرقت 18٪ افزایش یافت.

مطالعه سال 2019 نشان داد که 57٪ از کل سرقت ها و ضررها به دلیل دزدان مشتریان، 22٪ به خاطر کارمندان و 6٪ با تقلب در تامین کنندگان بوده است. 15 درصد باقی مانده از زیان مربوط به جرم نبود.

نتیجه گیری

دزدی از فروشگاه در سرتاسر جهان در حال افزایش است – و اگر تدابیر امنیتی به طور مداوم اعمال نشود، این رقم فقط افزایش خواهد یافت. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی کاهش انقباض در فروشگاه و صنعت خود، سایر مقالات ما را در این زمینه بررسی کنید. ما راه حل های عملی برای ایمن تر کردن ویترین فروشگاه شما ارائه خواهیم کرد.

 


منبع :

https://recfaces.com/articles/shoplifting-statistics

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *