انواع برچسب دزدگیر فروشگاهی

انتخاب دزدگیر فروشگاهی مناسب
انتخاب سیستم دزدگیر مناسب
آذر 9, 1399
گیت فروشگاهی - دزدگیر فروشگاهی
چگونه گیت های فروشگاهی ضد سرقت ، امنیت فروشگاه را ایجاد می کنند؟
آذر 9, 1399

انواع برچسب دزدگیر فروشگاهی

انواع برچسب ضدسرقت

انواع برچسب ضدسرقت

طیف گسترده ای از برچسب های خرده فروشی موجود برای تجارت شما ، روش های مختلفی را برای ردیابی و ایمن سازی موجودی کالا به شما می دهد.

از برچسب های ساده برای مشاغل با بودجه گرفته تا فناوری پیشرفته امنیتی ، مطمئناً یک راه حل برچسب برای شما وجود دارد. حتی ممکن است متوجه شوید که استفاده از بیش از یک نوع برچسب خرده فروشی بهترین گزینه برای نیازهای خاص شغلی شماست.

برچسب های بارکد اساسی

استفاده از برچسب های بارکد دار به شما امکان می دهد از اسکنرهای قیمت برای فروش کالا و ردیابی موجودی کالا استفاده کنید. تا زمانی که برچسب اشتباه چاپ نشده یا آسیب دیده باشد ، شما و کارمندانتان نگران تایپ یک دنباله طولانی از شماره شناسه محصول یا یک نام محصول در رایانه خود نخواهید بود. حذف این مراحل اضافی باعث کارآیی بیشتر فرآیند و کاهش خطاها می شود. شما می توانید برچسب های از پیش چاپ شده را بخرید یا برچسب بارکد خود را روی چاپگر دفتر خود چاپ کنید. این برچسب ها برای زنگ زدن به فروش و ردیابی موجودی کالا ایده آل هستند اما هیچ نوع امنیتی برای کالاهای موجود در فروشگاه شما ارائه نمی دهند.

برچسب های RFID

RFID ، مخفف “شناسه فرکانس رادیویی” ، طیف وسیعی از گزینه ها را برای برچسب هایی که دارای تراشه های کوچک در آنها هستند و فرکانس رادیویی را منتشر می کنند ، پوشش می دهد. علاوه بر سهولت انجام کارهای موجودی و فروش ، برچسب های RFID همچنین می توانند به ایمن نگه داشتن موارد شما کمک کنند. هشدارهای ایجاد شده برای کار با برچسب های RFID را می توانید در خروجی فروشگاه خود تنظیم کنید. اگر آشکارسازها اقلامی را که از طریق آنها خریداری نشده است تشخیص می دهند ، بلافاصله شما را از حذف این موارد از فروشگاه خود آگاه می کنند. اسکنرهای RFID ویژه ممکن است در قفسه های فروشگاه شما نصب شوند تا کار انجام موجودی را حتی راحت تر کنند.

برچسب های امنیتی

برچسب های RFID همیشه برای هر مورد کاربردی نیستند. به عنوان مثال ، اگرچه برچسب های RFID می توانند در لباس ها پنهان شوند ، اما انجام این کار اغلب عملی نیست. در عوض ، برچسب های خاصی که با تهدید صدمه به لباس جلوی سرقت را می گیرند ممکن است مفید باشند. اگر این برچسب ها برداشته شوند ، سوراخ های نامطبوع و پارگی در لباس ایجاد می کنند یا بسته های جوهر را که لکه های ناخوشایند ایجاد می کنند ، تحریک می کنند. هیچ روشی برای برچسب گذاری امنیتی بی خطر نیست ، اما این برچسب ها به متقاعد کردن سارقان احتمالی کمک می کند که سرقت وسایل لباس بیشتر از ارزش آن است. از این گذشته ، هیچ کس نمی خواهد لباس آسیب دیده بپوشد.

ملاحظات

فقط شما می توانید تعیین کنید که کدام روش برچسب خرده فروشی برای برنامه خاص شما بهتر است. تعدادی از شرکت های مختلف ابزارها و خدمات برچسب خرده فروشی را ارائه می دهند ، بنابراین قبل از تصمیم گیری ، ویژگی ها و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید. برای کالاهایی که با ارزش هستند و در معرض سرقت بسیار آسیب پذیر هستند ، ممکن است تصمیم بگیرید که به هیچ عنوان آنها را برچسب نزنید و در عوض آنها را در یک کیف قفل شده و پشت صندوق نگه دارید. همچنین ممکن است متوجه شوید که ترکیبی از روش ها بهترین گزینه برای برنامه شماست.

جهت آشنایی با گیت فروشگاهی به این صفحه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *