چگونه گیت های فروشگاهی ضد سرقت ، امنیت فروشگاه را ایجاد می کنند؟

انواع برچسب ضدسرقت
انواع برچسب دزدگیر فروشگاهی
آذر 14, 1399
دزدگیر فروشگاهی - گیت فروشگاهی
آموزش نصب دزدگیر فروشگاهی
آذر 14, 1399

چگونه گیت های فروشگاهی ضد سرقت ، امنیت فروشگاه را ایجاد می کنند؟

گیت فروشگاهی - دزدگیر فروشگاهی

گیت فروشگاهی - دزدگیر فروشگاهی

گیت فروشگاهی به عنوان بخشی از سیستم امنیتی فروشگاه شماست.

گیت فروشگاهی یک محصول بسیار ظریف در زمینه امنیت خانه است. معمولاً دزدگیرهای درب جعبه های بی سیم کوچکی هستند که می توانید با استفاده از نوارهای مغناطیسی به درهای خانه نزدیک کنید.

شاید بخواهید فقط یک دزدگیر اصلی را نزدیک درب ورودی فروشگاه قرار دهید. یا ممکن است بخواهید هشدار دهنده های درب را به تمام درهای فروشگاه خود (درهای گاراژ ، درب های جانبی و عقب ، درهای شیشه ای باغ ، درهای سرداب ، درهای ایمن و غیره) وصل کنید.

اگر کسی بخواهد لباسی از درهای هشداردهنده در فروشگاه شما را رد کند ، ردیاب های حساس حرکتی روی هشدارها باعث ایجاد هشدار امنیتی می شوند.

 با استفاده از سنسورها اگر کسی بخواهد محصولی را در رد کند کند ، به شما هشدار می دهد. دزدگیرهای فروشگاهی می توانند در طبقه همکف اطراف فرودگشه شما بسیار مفید واقع شوند ، زیرا این موارد در برابر ورود به سیستم آسیب پذیرتر هستند.

از نظر سیستم های امنیتی فروشگاه ، دزدگیرهای درب و پنجره محصولی کارآمد برای امنیت خانه هستند که قیمت بالایی ندارند.

بعلاوه ، هشدارهای بی سیم گیت ممکن است قیمت نصب کمتری داشته باشد. از آنجا که نصب سیستم های امنیتی بی سیم در فروشگاه بسیار ساده تر است ، حتی ممکن است خودتان بتوانید آنها را تنظیم کنید.

دزدگیرهای بی سیم گیت فروشگاهی محصولی بسیار منعطف در مورد امنیت خانه هستند.

بسته به ترجیحات خود ، به راحتی می توانید سنسورهای گیت فروشگاهی را به نقاط مختلف خانه منتقل کنید ، به خصوص اگر سنسورها فقط با نوارهای مغناطیسی متصل شده باشند.

اگر دزدگیرهای فروشگاهی شما در اطراف فروشگاه شما از دید خوبی برخوردار باشند ، احتمالاً به عنوان یک بازدارنده موثر برای مزاحمان بالقوه عمل می کنند. اما ، اطمینان حاصل کنید که محصولات امنیتی خانه هوشمند شما به طور ایمن نصب شده اند ، بنابراین به راحتی توسط سارقان احتمالی برداشته یا آسیب نمی بینند.

هشدارهای هوشمند چگونه کار می کنند تا امنیت فروشگاه شما افزایش یابد؟

همانطور که دیدیم ، این هشدارهای ظریف در و پنجره حاوی حسگرهای حرکتی هستند. این ردیاب های حرکتی باعث ایجاد هشدارهای امنیتی می شوند و افراد متجاوز از تلاش برای ورود به فروشگاه جلوگیری می کنند.

هشدارهای هوشمند در و پنجره بسیار حساس هستند: فناوری تشخیص حرکت آنها می تواند شما را حتی از ارتعاشات کوچک نیز آگاه کند ، زیرا نشان می دهد کسی قصد دارد به فروشگاه شما وارد شود.

در این موارد ، هشدار امنیت خانه شما قبل از باز کردن درب یا پنجره فروشگاه توسط دزد  ، فعال می شود.

هشدارهای هوشمند ، بی سیم در و پنجره می توانند به WiFi در فروشگاه شما متصل شوند. این سنسورهای امنیتی می توانند به طور مطمئن شما را از هرگونه فعالیت غیرمعمول در فروشگاه و اطراف آن آگاه کنند.

برنامه مربوطه را در دستگاه های هوشمند خود بارگیری کنید ، و هر زمان که بخواهید قادر خواهید بود از هر کجا که هستید سیستم امنیتی خانه خود را از راه دور کنترل کنید.

اگر هشدارهای درب فروشگاه شما فعال شود ، برنامه از طریق یک اعلان فوری شما را به این واقعیت هشدار می دهد.

می توانید هشدارهای درب یا پنجره خود را از راه دور فعال کنید یا اگر نیازی به روشن بودن آلارم ها نیست ، آنها را خاموش کنید.

بعلاوه ، اگر یک سنسور امنیتی هوشمند نصب کرده اید ، می توانید وضعیت باز یا بسته بودن گیت های اطراف ملک خود را بررسی کنید.

دزدگیر فروشگاهی

هشدارهای درب: محصولی در دسترس برای امنیت خانه هوشمند

فارغ از اینکه هشدارهای در و پنجره خود را در یک سیستم امنیتی کامل خانه ادغام کنید یا نه ، این یک دارایی عالی است.

قبل از نصب دزدگیرهای پنجره و درب درباره بهترین گزینه ها برای خانه خود تحقیق کنید.

بیایید نگاهی بیندازیم به نکات اصلی که می خواهید در نظر بگیرید:

آیا سیستم هشدار امنیتی سیمی یا بی سیم برای خانه شما بهترین است؟ به یاد داشته باشید ، سیستم های هشدار دهنده بی سیم اغلب می توانند با قیمت بسیار کمتری نصب شوند ، و همچنین گزینه ای بسیار انعطاف پذیر برای امنیت خانه هستند.

بهترین حالت برای قرارگیری سنسورهای گیت فروشگاهی شما چیست؟ آسیب پذیرترین درها و پنجره ها در اطراف خانه شما کدامند؟

آیا سنسورهای در و پنجره هوشمند هستند؟ ممکن است بخواهید محصولات امنیتی هوشمند را انتخاب کنید ، بنابراین می توانید به دستگاه های هوشمند خود هشدار دهید و امنیت خانه خود را از راه دور کنترل کنید.

آیا دزدگیرهای درب و پنجره شما در محدوده وسیعی از WiFi فروشگاه شما قرار دارند؟ سنسورها و سیستم هشدار ممکن است به یک اتصال قوی اینترنت بستگی داشته باشند تا شما را به طور صحیح از ورود به خانه هشدار دهند.

آیا حسگرهای درب و پنجره شما به اندازه کافی حساس هستند تا شما را از تلاش برای باز شدن درها و پنجره ها آگاه سازند؟

نصب مغناطیسی یا نصب پیچ؟ کدام یک برای درب و پنجره های خانه شما بهتر کار خواهد کرد؟

چرا سنسورهای هوشمند درب و پنجره را به عنوان بخشی از سیستم امنیتی فروشگاه هوشمند گسترده تر ترکیب نمی کنیم؟ اما ، اگر در حال مشاهده قیمت تنظیم امنیت فروشگاه خود هستید ، آلارم در و پنجره یک محصول عالی برای شروع است.

اگر هشدارهای در و پنجره را نصب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که افراد ساکن در خانه شما همه از نحوه کار آنها مطلع هستند – و نحوه خاموش کردن هشدارها!

مهم است که اطمینان حاصل کنید که هشدارهای در و پنجره شما بی دلیل خاموش نمی شوند ، زیرا ممکن است به یک مزاحمت عمومی تبدیل شوند.

سنسورهای هوشمند در و پنجره به اندازه کافی پیشرفته هستند تا شما را از فعالیت مشکوک در خانه و اطراف خانه آگاه سازند.

با این حال ، باید مطمئن شوید که سنسورهای هوشمند شما به درستی نصب شده اند. اگر قصد نصب DIY سیستم امنیتی فروشگاه هوشمند خود را دارید.

گیت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *