جلوگیری از سرقت در فروشگاه خرده فروشی

دزدگیر فروشگاهی - گیت فروشگاهی
آموزش نصب دزدگیر فروشگاهی
آذر 28, 1399
روش سرقت از فروشگاه
9 روش سرقت از فروشگاه ها
آذر 28, 1399

جلوگیری از سرقت در فروشگاه خرده فروشی

گیت ضدسرقت فروشگاهی

گیت ضدسرقت فروشگاهی

اگر شما صاحب یک مغازه خرده فروشی هستید ، این احتمال وجود دارد که شما اغلب بدون بسته شدن اسناد و مدارک مربوط به خرید ، متوجه بسته های باز ، موارد فروش گمشده و محصولات ناپدید شده از موجودی و قفسه های خود شوید.

این ناپدید شدن اسرارآمیز محصولات از فروشگاه خرده فروشی شما احتمالاً به دلیل سرقت و سرقت مغازه است.

سرقت از مغازه و سرقت می تواند عواقب بزرگی برای تجارت شما به همراه داشته باشد. آنها سود شما را می خورند و هزاران دلار درآمد از دست رفته شما را متحمل می شوند. اما ، از آنجا که فروشگاه های خرده فروشی بیشتر در معرض سرقت هستند ، تنها راه جلوگیری از آنها تشدید امنیت و اجرای اقدامات امنیتی هوشمند در اطراف فروشگاه است.

این مقاله به شما کمک می کند امنیت تجاری در غرب کانادا را بهتر درک کنید و اینکه برای جلوگیری از سرقت خرده فروشی و کاهش سرقت مغازه در فروشگاه خود چه کارهایی می توانید انجام دهید.

کارکنان خود را آموزش دهید

آموزش کارکنان در مورد چگونگی جلوگیری از سرقت در اطراف فروشگاه می تواند کمک زیادی کند. به عنوان مثال ، یک سارق یا دزد مغازه ، برخلاف مشتریان عادی ، مایل است ناشناس بماند و از برقراری ارتباط با هر یک از کارمندان فروشگاه خودداری کند. با این حال ، اگر کارمندان شما در مورد این رفتار آموزش ببینند ، بلافاصله کسی را که می خواهد به فروشگاه شما آسیب برساند ، گرفتار می کند.

یک راه خوب دیگر برای منصرف کردن سارقان ، سلام و احوالپرسی با همه کسانی است که وارد فروشگاه شما می شوند. ارتباط چشمی و سلام و احوالپرسی واقعی نظر آنها را در مورد سرقت تغییر خواهد داد زیرا آنها اکنون از شناسایی شدن می ترسند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که سرقت ممکن است یک کار داخلی باشد و برنامه های آموزشی فعال می توانند از سرقت کارمندان جلوگیری کنند.

کارمندان جدید را غربال کنید

سرقت کارمندان میلیاردها تومان در سال برای کسب و کارها هزینه دارد. آموزش کارمندان فقط در صورت داشتن کارمندان قابل اعتماد جواب می دهد. برای اطمینان از اینکه فروشگاه شما در دست امن است ، قبل از استخدام ، همه نامزدهای شغلی خود را غربال کنید. همچنین ، آنها را در مورد سیاست امنیتی فروشگاه خود و آنچه از آنها انتظار دارید ، کوتاه کنید.

علائم امنیتی را نصب کنید

نصب علائم امنیتی در مناطقی که به وضوح برای مغازه داران قابل مشاهده نیست ، راهی ارزان برای دلسرد شدن مشتریان از سرقت مغازه است. گذاشتن تابلوهایی که به اقدامات قانونی علیه دزد مغازه ها اشاره دارد ، آنها را از ریسک پذیری منصرف می کند. علائم امنیتی جالب مانند “لبخند ، شما جلوی دوربین هستید” به هشدار مردم بدون بی ادبی کمک می کند.

سیستم نظارت تصویری را نصب کنید

برای جلوگیری از از دست دادن هزاران دلار درآمد از دست رفته فروشگاه خرده فروشی ، سرمایه گذاری در امنیت فروشگاه ضروری است. نصب دوربین های نظارتی در فروشگاه شما به شما کمک می کند فروشگاه خود را همیشه تحت نظر داشته باشید و به ضبط فیلم ها بپردازید تا در صورت لزوم سرقت خرده فروشی را بررسی کنید.

نظارت تصویری به شما امکان می دهد هنگامی که در محل حضور ندارید از راه دور فروشگاه خود را کنترل کنید. در هر زمان که بخواهید می توانید از طریق دوربین از راه دور در تلفن هوشمند خود هشدارهای امنیتی دریافت کرده یا خبرمایه زنده فروشگاه خود را مشاهده کنید.

استخدام یک شرکت امنیتی

استخدام یک شرکت امنیتی معتبر به فروشگاه شما کمک می کند تا سرقت از مغازه ، سارقان و مجرمان را کاهش دهد. یک شرکت امنیتی باتجربه می داند که چگونه محیطی امن و مطمئن را در اطراف فروشگاه خرده فروشی شما ایجاد کند تا کارمندان شما بتوانند راحت کار کنند و مشتریان شما با خیال راحت خرید کنند.

یک شرکت با سابقه می داند که چه زمان نیروهای متخصص خاص را در محل جرم مستقر می کند و چگونه می تواند آنها را اداره کند. استخدام یک آژانس امنیتی یا نگهبانان مزایای زیر را به شما ارائه می دهد:

آنها سیستم نظارت تصویری شما را کنترل خواهند کرد

آنها مراقب افراد مشکوک خواهند بود

آنها در ورودی ها و خروجی های فروشگاه مراقب خواهند بود

آنها به عنوان یک عامل بازدارنده عمل خواهند کرد و حضور آنها مردم را از ارتکاب جرم منصرف خواهد کرد.

سیاست های امنیتی قوی آنها به آنها کمک می کند تا اقدامات سریع علیه فعالیت های غیر معمول را انجام دهند.

 

از گیت فروشگاهی استفاده کنید. این نوع گیت ضد سرقت می تواند تا حدود زیادی از سرقت های پیش بینی نشده ، شما را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *