برای فروشگاههای بزرگ دزدگیر فروشگاهی هوشمند در نظر بگیرید

روش سرقت از فروشگاه
9 روش سرقت از فروشگاه ها
دی 20, 1400
دزدگیر فروشگاهی
نکاتی در مورد تنظیمات دزدگیرهای فروشگاهی
دی 20, 1400

برای فروشگاههای بزرگ دزدگیر فروشگاهی هوشمند در نظر بگیرید

دزدگیر فروشگاه بزرگ

دزدگیر فروشگاه بزرگ

مراکز خرید با چالش های ایمنی و امنیتی بسیاری از جمله کنترل دسترسی، آتش سوزی و آسیب های مشتریان مواجه هستند.

یک سیستم مدیریت یکپارچه که شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ یا حتی عناصری مانند HVAC و کنترل آسانسور می‌شود، می‌تواند بهترین راه‌حل برای مدیریت این خطرات باشد.

جرمی سی، مدیر ارشد بازاریابی تجاری APAC در Sensormatic Solutions که بخشی از Johnson Controls است، گفت: نگرانی‌های ایمنی و امنیتی که مراکز خرید باید با آن‌ها مقابله کنند شامل حفاظت در برابر آتش، سفر/لغزش و کنترل دسترسی است.

در حالی که ایمنی آتش‌سوزی یک الزام اساسی است، حوادث سفر و لغزش شایع‌ترین نوع ادعای مسئولیت هستند. سی گفت: «(حوادث سفر و لغزش) می‌تواند منجر به ادعای غرامت کارگران و مشتریان شود که سالانه میلیون‌ها دلار برای اپراتورهای مراکز خرید هزینه دارد.

اجرای کنترل دسترسی یکی دیگر از چالش های کلیدی برای اپراتورهای مراکز خرید است. پارکینگ ها می توانند بهشتی برای پرسه زدن باشند و چندین نقطه ورود و خروج به این معنی است که دسترسی افراد مجاز به مناطق حساس بسیار مهم است.

گیت ضد سرقت

سی گفت که دزدی از مغازه و دزدی کارکنان نیز منبع ضرر برای خرده فروشان بوده است. ظهور مجرمان سازمان‌یافته که کالاهای با ارزش بالا را هدف قرار می‌دهند، و کارمندانی که با استفاده از رسیدهای یکسان بدون حضور مشتری، چندین بار بازپرداخت می‌کنند، مسائل تکراری هستند.

راه حل همه به یک روش هوشمند

در مواجهه با خطرات و تهدیدات امنیتی متعدد، سی پیشنهاد داد که مراکز خرید از “رویکردی یکپارچه ای استفاده کنند که جنبه های چند وجهی اداره یک مرکز خرید را ترکیب می کند.” به عنوان مثال، Sensormatic Solutions محصولات محافظت در برابر آتش، نظارت تصویری، امنیت مبتنی بر مکان و محصولات تشخیص نفوذ را ارائه می دهد.

سی توضیح داد: «سیستم اعلام حریق یکپارچه امکان نظارت بر آشکارسازهای آتش را از یک مکان متمرکز فراهم می‌کند و یک سیستم یکپارچه اینترکام برای پخش سریع اطلاعیه‌های مهم حیاتی است.

سی گفت: «نظارت تصویری، به ویژه دوربین های ضبط با کیفیت بالا، یک عامل بازدارنده ضروری است. او افزود که می‌توان از آن برای نظارت بر مراکز خرید برای فعالیت‌های مشکوک استفاده کرد، یا برای ارائه شواهد ویدیویی و مستندات واضح از رویدادها به نقاط فروش مرتبط شد.

سی گفت که یک سیستم نظارت دوربین مداربسته موثر همچنین به کارکنان فروشگاه در موارد سوء استفاده از مشتری آرامش خاطر می دهد و افزود که دوربین ها برای بررسی محل از نظر موانع، ریختن مایعات و سایر خطرات مفید هستند. عملکرد جستجوی ویدیویی پیشرفته می تواند ادعاهای سفر/لغزش را تأیید کند، بنابراین ادعاهای بیمه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

یک سیستم یکپارچه نظارت تصویری، کنترل دسترسی و تشخیص نفوذ می تواند به ایمن سازی مناطق محرمانه مانند انبارها، جایگاه های بارگیری و اتاق های انبار کمک کند.

هرگونه تلاش برای دسترسی غیرمجاز باعث ایجاد زنگ هشدار و همچنین ضبط دوربین می شود. این ویدئو به صورت زنده در سیستم کنترل دسترسی نمایش داده می شود که به نوبه خود پرسنل امنیتی را قادر می سازد تا به موقع پاسخ دهند.

دزدگیر فروشگاهی

سی با بیان اینکه سیستم مدیریت اطلاعات امنیت فیزیکی (PSIM) می تواند در این زمینه کمک کند، گفت: «علاوه بر آتش و امنیت، مسائل دیگری مانند کنترل تهویه مطبوع و آسانسور نیز از عناصر مهم برای اطمینان از عملکرد روان مراکز خرید هستند.»

سی توضیح داد: «با یکپارچه‌سازی سیستم‌های بی‌شماری مانند کنترل دسترسی، نظارت تصویری، نفوذ، حسگرها، اعلام حریق، تجزیه و تحلیل، شبکه‌ها و سایر سیستم‌های مدیریت ساختمان، فناوری PSIM به اپراتورهای مراکز خرید کنترل بیشتری و آگاهی از وضعیت را بهبود می‌بخشد.»

سی گفت که راه‌حل‌های نظارت ابری با ارائه‌دهندگان راه‌حل‌هایی که امنیت سایبری و حریم خصوصی داده‌ها را با فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر ابر ادغام می‌کنند، در حال افزایش بودند. سی خاطرنشان کرد: “نصب این فناوری ساده است، مدیریت آن آسان است و امنیت سرتاسری را ارائه می دهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *