دزدگیر فروشگاهی | گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی هایپرمارکت هایپراستار

گیت فروشگاهی هایپرمارکت هایپراستار

گیت فروشگاهی ضد سرقت

گیت فروشگاهی ضد سرقت

دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی

گیت فروشگاه جین وست

گیت فروشگاه جین وست

گیت AM ضد سرقت

گیت AM ضد سرقت

دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاه آدیداس

دزدگیر فروشگاه آدیداس

اگر بدنبال مرکز معتبر فروش دزدگیر فروشگاهی هستید تا خرید گیت فروشگاهی ضد سرقت داشته باشید، می توانید با کارشناس فروش گیت فروشگاهی در شرکت وارد کننده دزدگیر فروشگاهی ایده سازان ایرسا پاسارگاد تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۷۷۹۳۷۳۸۱

دزدگیر فروشگاهی

دزدگیرهای فروشگاهی یا گیت های محافظتی کالاها و اجناس در مراکز فروش به سیستمی اطلاق می گردد که در درگاه بیرون رفت مراکز فروش و‌مغازه ها به کار گذاشته شده تا از سرقت و‌خارج شدن بی اجازه کالاهای فروشگاه ممانعت به وجود آید.

در مراکز فروش و‌مغازه هایی که از این مدل دزدگیر فروشگاهی و محافظتی استفاده شده ، برچسب های ظریفی و یا اجسامی پلاستیکی بر روی محصولات و کالاها قرار داده شده که به آن ها لیبل و تگ گفته می شود‌.

بعد از گزینش اجناس به وسیله خریدار و تصفیه مبلغ محصول ، فروشنده به وسیله ی ابزار بخصوصی به اسم جدا کننده ، تگ ها را از روی محصول برمی دارد و یا برچسب های متصل شده روی اجناس را با کمک ابزار خاصی ، از کار می اندازد‌

در صورت سرقت کالاها و خروج بی اجازه اجناس توسط افراد ، تگ ها و برچسب ها به کار گذاشته شده بر روی محصولات پیامی را به دزدگیر هوشمند می فرستند که سبب فعال کردن اعلان اخطار سیستم گیت دزدگیر فروشگاه می گردد.

استقامت اغلب تگ ها و برچسب های به کار گذاشته شده بر روی اجناس و محصولات به حدی بالاست که به صورت معمول با لوازم متداول قابل جداسازی نیست و‌ تنها می بایست به وسیله ابزار خاص جداکننده محصولات باز شوند.

فروش دزدگیر فروشگاهی

اگر قصد خرید دزدگیر فروشگاهی برای محل کسب خود را دارید ، می توانید با کارشناسان فروش دزدگیر فروشگاهی در شرکت کاسپین تماس حاصل نمایید. این کارشناسان شما را تا پایان خرید گیت فروشگاهی راهنمایی می کنند و پس از آن نیز آماده پاسخگویی به شما می باشند. اگر قصد دارید تا از یک شرکت معتبر فروش گیت فروشگاه خود را خریداری نمایید، می توانید با مراجعه به شرکت کاسپین از اصالت گیت ها مطلع شوید.

تکنولوژی دزدگیر فروشگاهی فروشگاهی

دستگاه دزدگیر محافظتی و دزدگیر فروشگاهی زیر گروهی از دستگاه های تشخیص به وسیله  ی فرکانس های رادیویی RFID  می باشند که زیر نام FAC  اسم گذاری گردیده است‌.

همه ی تگ ها در این فناوری به تعبیری منفعل و‌تابع هستند و احتیاجی به هیچ نوع منبع تغذیه ای نظیر باطری یا برق نخواهند داشت. بدین سبب تگ ها از مدت پایداری بلند مدتی از حیث الکترونیکی برخپردارند و از این بابت در مقایسه با تگ های دستگاه RFID  با میزان تاثیر و استحکام همانند از هزینه اندک تر و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد.

انواع تکنولوژی های متفاوت دزدگیر فروشگاهی فروشگاهی

دزدگیرهای محافظتی و دزدگیرهای فروشگاهی ، براساس نوع استفاده ، عملکرد و قابلیت ، برد موثر امواج و بسامد عمل خود به ۳ نوع اصلی زیر دسته بندی می شوند؛

دزدگیر فروشگاهی EM (Electromagnetic)

این نوع دزدگیر فروشگاهی از بسامد عمل پایین تر از ۱۰ کیلو هرتز بهره مند است. به سبب شماری از خصوصیات مانند کم بودن بسامد کاری ، این نوع مدل از گیت های دزدگیر به شکل تک آنتن و تک صفحه ای قابل به کار گزاری نبوده و می بایست به شکل دو آنتن و دو صفحه ای به کار گذاشته شوند.

علاوه بر این موج گیر و آنتن دزدگیر EM   قادر است تا بیشینه ی ۸۰ سانتی متر از درگاه ورودی را حمایت و کنترل کند. همچنین طول ، عرض و ارتفاع این مدل دزدگیر فروشگاهی تقریباً ۱۰×۸۰ ×۱۵۰ سانتی متر بوده که نسبت مدل گیت های RF و گیت های AM فروشگاهی متداول عرضه شده دو چندان بزرگ تر است و بدین علت در همه ی مغازه ها و مراکز فروش مورد نظر نمی توان آن را به کار گذاشت.

افزون بر این ها ، کم بودن محدوده ی پوشش دهی دزدگیر EM موجب منحصر بودن موارد استفاده آن شده است ، ولی یکی از امتیازات برجسته ی گیت های دزدگیر EM  برچسب های آن می باشد که به سبب ظریف بودن و سادگی آن از موارد استفاده ویژه ای برخوردار می باشد.

یکی دیگر از موارد استفاده دزدگیر فروشگاهی EM  جهت مراقبت و امنیت لوازمی نظیر طلا و جواهرات می باشد. برچسب EM به سبب بسامد کم عمل خود ، قادر است کارایی مطلوب تری در مقایسه با دیگر دزدگیرهای محافظتی فروشگاهی  بر روی لوازم و کالاهای فلزی دارا باشد.

همچنین این برچسب ها توانایی به کار انداختن و از کار انداخته شدن پس از فروش و برگشت کالا را دارند  از این نظر استفاده زیادی در کتابخانه ها و کتابفروشی ها دارند. افزون بر این ، به صورت معمول آژیر هشدار این گیت ها در مقایسه با دیگر دزدگیر فروشگاهی زیادتر است.

از دیگر مشخصه های سیستم ضد سرقت EM فروشگاهی استفاده انرژی زیاد آن می باشد که به طور نرمال مصرفی به اندازه ی ۳۰۰ الی ۵۰۰ وات را در بر می گیرد. گیت دزدگیر EM به سبب شناسایی  فرکانس های تگ به صورت back scatter  از سیستم پیشرفته تری بهره مند است و از این نظر دارای هزینه و مبلغ خرید بیشتری در مقایسه با گیت های فروشگاهی AM  و RF  می باشد‌.

دزدگیر فروشگاهی RF(Radio Frequency)

آن گونه که از اسم این مدل دزدگیر فروشگاهی مشخص است بسامد عمل آن در حیطه ی امواج رادیویی می باشد. بسامد معمول این مدل دزدگیر ۸.۲ مگاهرتز بوده است.

مکانیسم عمل دزدگیر فروشگاهی RF به این صورت می باشد که موج گیر و آنتن گسیل دارنده ی حیطه ی بسامد معینی را نزدیک به ۸ مگاهرتز را تشخیص می دهد و به علت رد شدن تگ ، کاهش امپدانس روی موج گیر دریافت کننده سبب آژیر اخطار دستگاه می گردد.

از معایب دزدگیر فروشگاهی RF می توان به این مساله اشاره کرد که یک سیستم RF تشخیص امواج فرکانسی پیوسته در حیطه ی معین ، امکان دارد دستخوش در هم خوری فرکانسی با سایر سیستم های کنار و نزدیک خود شود.

مساله ی در هم خوری امواج فرکانسی دزدگیر فروشگاهی RF  یکی از مشکلات عمده این دستگاه ها می باشد.

به منظور برطرف کردن این معظل ، چاره اندیشی به وسیله ی تعدادی از شرکت های سازنده این مدل دزدگیر ، ارائه گردیده است و آن ساخت گیت های چند فرکانسی می باشد‌.

بدین صورت که یک دزدگیر چند فرکانسی RF قادر است با مولتی فرکانس های تشخیصی گوناگون نظیر ۳ مگاهرتز، ۴ مگاهرتز ، ۵ مگاهرتز و ۸ مگاهرتز عمل نماید و زمانی که این گیت گرفتار در هم خوری امواج با سایر بسامدهای همانند خود شد ، فرکانس تشخیصی عوض شده و امکان بر هم خوری فرکانسی گیت های هم جوار حل خواهد شد.

از مزایای عمده دستگاه های RF برچسب های آن می باشد که به سبب آسانی و فناوری تولید در مقایسه با سایر برچسب ها از هزینه پایین تری برخوردار بوده و به سبب فرم فیزیکی صاف در مراکز فروش کتاب ، گزینه مورد استفاده ایده آلی به شمار می آید‌

از دیگر عیوب برچسب های RF این است که این برچسب های ضد سرقت امنیتی جهت استفاده براس محصولات و اجناسی مثل لوازم آرایشی ، عطر و ادکلن به دلیل زیاد بودن فرکانس عمل آن و رد نشدن امواج دستگاه با این فرکانس از مایعات مناسب نیست.

علاوه بر این ها ، تگ ها و برچسب های RF به منظور نصب بر روی لوازم فلزی مانند طلا و‌جواهرات مناسب نخواهد بود‌ چون که موجب به هم ریختگی تنظیمات برچسب ها و تگ های RF از بسامد واقعی خود می شود‌

دزدگیر فروشگاهی فروشگاهی AM(Acousto Magnetic)

دزدگیر فروشگاهی AM از بسامد پایدار ۵۸ مگاهرتز هستند. این مدل دزدگیر فروشگاهی فروشگاهی از مشخصه های ویژه ای در مقایسه با مدل های RF , EM برخوردار هستند که به شماری از آن ها در زیر اشاره خواهد شد؛

گیت های محافظتی فروشگاهی AMقادرند حیطه ی گسترده تری از درهای بیرون رفت مراکز فروش و‌مغازه ها را حمایت و در بربگیرند.

در دزدگیر فروشگاهی AM ردیابی و تشخیص تگ ها و لیبل ها در مقایسه با سایر انواه گیت ها بیشتر بوده به طوری که اگر تگ و لیبل با میزان سرعت زیادی از میان گیت ها بگذرد ، باز هم سیستم می تواند به ردیابی و شناسایی تگ ها بپردازد.

مساله ی بر هم خوری فرکانس های مشابه هم جوار در دزدگیر فروشگاهی فروشگاهی  AM با پیروی از مکانیسم تولیدی استاندارد پیشرفته و منحصربفرد عدم تداخل برطرف گردیده است.

تک فرکانس بودن دزدگیر محافظتی AM این امتیاز را به همراه خواهد داشت که احتیاج به دارا بودن تگ هایی با فرکانس های مختلف را برطرف ساخته است.

برچسب AM با دارا بودن کارکرد مغناطیسی – صوتی از میزان حساسیت بالایی برخوردار بوده و به ویژه این که از حیث فرکانس کم برچسب های AM کارکرد و کاربرد مطلوب و مناسب ضد سرقتی برای کالاها و لوازمی نظیر طلا وجواهرات ، عطر و ادکلن ، عینک دارند.

فروش دزدگیر فروشگاهی

فروش دزدگیر فروشگاهی توسط وارد کننده دزدگیر فروشگاهی شرکت ایده سازان ایرسا پاسارگاد می باشد. وارد کننده دزدگیر فروشگاهی علاوه بر فروش گیت فروشگاهی محصولات دیگری مانند مگنت های ضد سرقت نیز ارائه می نماید.

برای فروش دزدگیر فروشگاهی به شرکت های معتبر مراجعه نمایید. زیرا گیت ضد سرقت نیاز به خدمات پس از فروش و تأمین قطعات دارد. انواع گیت ضد سرقت فروشگاهی را می توانید از مراکز معتبر خرید نمایید.

فروش انواع گیت فروشگاهی

گیت های فروشگاهی

در عصر حاضر بازار موجود دچار تحولات و دگرگونی های بسیاری گشته است. به طوری که همانند سابق کنترل و ردیابی و مراقبت از محصولات و اجناس و عرضه ی آن ها به خریداران به وسیله ی فروشنده راحت نیست.

این روز ها دیگر همه ی اشخاص مایل هستند که خودشان محصولات و اجناس دلخواه را بازدید ، گزینش و در پایان خریداری کنند و یا ولو در مواردی نیز فاصله ی زیاد محصولات از دید و عرضه خریداران به ناخرسندی و ناراحتی آنان منتهی می شود.

بدین سبب نظارت و‌بازرسی کالاهای مراکز فروش مختلف به وسیله ی فروشنده به صورت مستقیم به سختی صورت گرفته و به معظلی تبدیل شده است و توصیه می شود که حل این مساله را به دستگاه های امنیتی واگذار کنید.

دستگاه هایی نظیر گیت های فروشگاهی ، دزدگیرهای فروشگاهی، دوربین مدار بسته ، پیوسته نظاره کنندگان و کنترل کنندگان ناظر در محیط به منظور مراقبت و کنترل و پیشگیری از دستبرد و خروج محصولات و اجناس مورد احتیاج خواهند بود.

گیت فروشگاهی چیست؟

EAS یا گیت فروشگاهی که به آن نظارت کننده الکترونیکی محصولات و اجناس می گویند به دستگاه های کنترل و مراقبت از اجناس و محصولات اطلاق می شود. گیت فروشگاهی سیستمی می باشد دربردارنده ی آنتن و موج گیر که در درب محل خروج مراکز فروش قرار داده می شود.

برد الکترونیکی که در درون آنتن و موج گیر نصب می گردد و کلیدی ترین وظیفه را انجام می دهد و بر چسب ها و تگ هایی که به محصولات و اجناس متصل می شوند و در صورت سرقت و‌خارج سازی محصولات بدون واریز مبلغ ، آنتن و موج گیر قرار داده شده درب خروج مراکز فروش اعلان آژیر و اخطار خواهد داد و فروشنده را متوجه می کند.

دزدگیر پوشاک ، دزدگیر کیف و کفش ، دزدگیر محصولات از اسم های متداول این دستگاه های کنترلی و مراقبتی هستند.

مکانیزم عمل گیت های فروشگاهی چگونه است؟

گیت های فروشگاهی در اشکال و نمونه های گوگناگونی تولید و عرضه شده اند و بسته به فناوری که در آن ها به کار رفته است قادرند محدوده های متفاوتی را حمایت کنند.

بدین سبب می باشد که زمانی که به مراکز فروش محصولات و اجناس وارد می شوید ، شماری از گیت ها در محدوده و مسافت بسیاری در مقایسه با یکدیگر قرار داده شده اند و تعدادی هم فاصله ی خیلی کمی از یکدیگر دارند.

گیت های فروشگاهی از دو بخش اساسی ساخته شده اند یکی تگ ها و برچسب هایی که به محصولات متصل می شوند و‌دیگری سیستم RFID که به مبادله داده ها و پیام ها با این تگ ها خواهد پرداخت.

عبارت RFID کوتاه شده  Radio Frequency Identification می باشد که به مبادله امواج رادیویی میان سیستم ها و تگ ها ، بارکدها و تراشه ها دلالت دارد. این قابلیت فناوری RFID عرصه را جهت به کارگیری آن ها در مراکز فروش محصولات و اجناس ایجاد کرده استو در حال حاضر نظاره گر بهره گیری آن ها در قسمت های متفاوت امنیتی و تجاری می باشیم.

نحوه مکانیزم گیت فروشگاهی براساس مبادله داده و پیام ها میان تگ ها و سیستم الکترونیکی است. هنگامی که این تگ ها در حیطه و قلمرو امواج رادیویی گیت جای می گیرند ، سیستم آنان را شناسایی نموده و سریعاً پیغام اخطار می دهد.

در حقیقت گیت های فروشگاهی از در معرض قرار گیری تگ ها به فضای بیرونی فروشگاه پیشگیری می نمایند.

در صورت مراجعه به مراکز فروش مختلف ، در دو سمت درب ورودی آن ها دو دیسک و سطح مسطح و وسیعی (سیاه و یا سفید رنگ) مشاهده می کنید که به طور عادی دزدگیر فروشگاهی شناخته شده است.

این دو دیسک به صورت پیوسته در حال مبادله فرکانس رادیویی می باشند و تنها تگ ها و لوازم الکترونیکی در حیطه و قلمرو امواج خود را شناسایی می کنند. هنگامی که تگ های RFID بر روی محصولات و اجناس فروشگاه جدا نگردد ، به وسیله ی شخص در حیطه ی دو صفحه پهن جای گرفته و گیت فروشگاه  بلافاصله واکنش و سیستم اخطار خواهد داد.

انواع گیت های فروشگاهی

گیت های فروشگاهی بسته به فرکانس رادیویی و‌مغناطیسی که میان آن ها ایجاد شده و از آن ها جهت شناسایی برچسب و تگ ها به کار گرفته می شود ، در مدل های مختلفی طراحی و تولید و به بازار عرضه شده اند.

گیت فروشگاهی RF

این مدل گیت های فروشگاهی در محدوده ی فرکانس رادیویب ۲ تا ۱۰ مگاهرتز عمل می نمایند و دارای برچسب های متصل و تگ های یکدست می باشند. روش ساختاری این گیت ها در واقع همان فناوری RFID می باشد که از قابلیت خیلی زیادی برخوردار بوده و امکان بروز خطا در آن صفر می باشد.

در فروشگاه های پلاسکو و کتابفروشی ها که قابلیت به کارگیری تگ امکان پذیر نیست و از برچسب بهره گرفته می شود یقیناً گیت RF به کار گرفته می شود. این برچسب ها بعد از فروش کالا به وسیله ی سیستم از کار انداخته خواهد شد و همراه با محصول و جنس مورد نظر می شود آن را از مراکز خرید بیرون برد.

همچنین از گیت های RF در مراکز فروش پوشاک ، لباس و دیگر اجناس می توان بهره گرفت. گیت های مدل RF به سبب به کار گزاری فوری و راحت ، رضایتمندی و بهره وری زیاد ، توانایی هماهنگی بالا با فضای فروشگاه ها ، مقرون به صرفه بودن ، نمای لوکس و موردپسند در اغلب مراکز فروش اجناس یک گزینه ایده آل و پر طرفدار است.

تنها مساله ای که امکان دارد برای گیت های مدل RF ایجاد شود ، مساله ی در هم خوری فرکانس های رادیویی سیستم می باشد. به طوری که امکان دارد اگر بیشتر از یک سیستم RF در حیطه معینی (دو مغازه کنار هم) باشند مساله ی در هم خوری فرکانس های دستگاه ها و متوقف شدن کار سیستم اتفاق بیفتد که جهت برطرف سازی این مساله هم راهکارهایی توسط مشاور و یا نصب کننده ی دستگاه انجام می گیرد.

گیت فروشگاهی AM

این نوع مدل گیت های فروشگاهی که در آن از فرکانس مغناطیسی – صوتی استفاده شده از دیگر مدل های گیت های فروشگاهی الکترونیکی می باشند.

گیت های فروشگاهی AM به سبب بهره گیری از دو‌فناوری خاص در طراحی و تولید آن هاذاز میزان دقت و واکنش زیادی بهره مند بوده و دارای پایین ترین میزان خطای احتمالی است. این سیستم در امواج ۵۸ کیلوهرتز عمل می کند و محدوده ی وسیع تری را در برمی گیرد و حمایت می کند‌

در گیت های AM احتمال در هم خوری امواج سیستم خیلی ناچیز و اندک بوده و می شود چند عدد از آن ها را به طور همزمان در جوار یکدیگر نصب کرد. از این رو به کار گیری آن ها در داروخانه ها ، فروشگاه های لوازم خانگی ، فروشگاه های لوازم بهداشتی و آرایشی خیلی متداول می باشد.

گیت های فروشگاهی AM به سبب برخورداری از دقت و عکس العمل زیاد و سریع از قابلیت شناسایی زیادی بهره مند بوده و‌ درصد خطای آن در میان سایر مدل های گیت های فروشگاهی خیلی کم است.

علاوه بر این ، عدم در هم خوری فرکانس های مغناطیسئ این گیت ها یک امتیاز برجسته برای آن ها به حساب می آید.

ولی عمده ترین مساله ی به کار گیری این گیت ها ، هزینه ی بالای آن هاست. در فروشگاه هایی که پیش از این از گیت های RF استفاده شده جهت پیشگیری از هم درخوری فرکانس های سیستم توصیه می شود از گیت های AM بهره بگیرید.

گیت فروشگاهی EM

گیت های فروشگاهی الکترومغناطیسی EM از دیگر مدل های گیت های فروشگاهی می باشند که در مقایسه با دیگر مدل ها تداول زیادی ندارند و اندازه سنگین و وسیعی داشته و محیط زیادتری را تصرف می نماید.

ولی به جای آن ، حیطه ی امواج آن یک تا هزار هرتز می باشد و‌فقط تا مسافت ۸۰ سانتی متری را حمایت می کند.

عمده ترین امتیاز گیت های EM قابلیت راه اندازی و از کار انداختن لیبل ها و تگ هاست. به این صورت که استفاده کننده قادر است در فضا موردنظر خود تگ ها را از کار بیاندازد‌.

این ویژگی در خصوص کتابخانه ها و مراکزی که با ودیعه دادن اجناس و محصولات ارتباط دارند مناسب و مطلوب می باشد ، چرا که بعد از بازگشت محصول از نو قادر خواهید بود لیبل ها و تگ ها را راه اندازی کنید.

قابل ذکر است که تگ های این دستگاه انعطاف یافته بوده و قابلیت به کار بردن آنان بر روی کالاهای گوناگون امکان پذیر است. ولی این گیت های فروشگاهی اندازه حجیم و‌مسافت اندکی را تحت کنترل و‌محافظت دارند.

به طور کلی ، بسته به نوع مغازه و مرکز فروش به کار برنده ، کالاها و لوازم موجود در مرکز فروش ، فضا و‌محدوده ی پیرامون آن یکی از سه نوع گیت های معرفی شده با توصیه کارشناسان و‌نصب کننده گیت و دید و پسند خریدار انتخاب و به کار گذاشته می شود‌.

انواع دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاه کفش

دزدگیر فروشگاه زنجیره ای 

دزدگیر فروشگاه لباس و پوشاک

دزدگیر فروشگاه محصولات الکترونیکی

ارائه انواع گیت دزدگیر فروشگاهی با گارانتی شرکت کاسپین آلارم شما را به آینده دلگرم می کند.