انتخاب سیستم دزدگیر مناسب

انواع برچسب ضدسرقت
انواع برچسب دزدگیر فروشگاهی
آذر 7, 1399

انتخاب سیستم دزدگیر مناسب

انتخاب دزدگیر فروشگاهی مناسب

انتخاب دزدگیر فروشگاهی مناسب

EAS در خرده فروشی چیست؟

نظارت الکترونیکی یک روش تکنولوژیکی برای جلوگیری از سرقت مغازه در فروشگاه های خرده فروشی ، سرقت کتاب از کتابخانه ها یا دزدیدن لباس از بوتیک است. برچسب های خاص برای کالاها یا کتابها ثابت می شوند.

دستگاه های ضد سرقت مغازه چگونه کار می کنند؟

گیت ضد سرقت فروشگاه کمی شبیه رادار هستند: آنها به امید گرفتن یک کتاب یا سی دی سرقت شده هنگام عبور ، امواج رادیویی را به داخل یک فروشگاه پرتوی می کنند. … عکس: نمونه ای از نوع برچسب RFID مورد استفاده در برچسب های کتاب. این به کنترل خودکار سهام کمک می کند و (در بعضی از سیستم ها) ممکن است به عنوان یک دستگاه ضد سرقت دو برابر شود

چه مواردی در انتخاب سیستم دزدگیر مناسب بررسی می شود

اولین شاخص در انتخاب دزدگیر مناسب فروشگاهی نوع محصولاتی است که در فروشگاه به فروش می رسد

اینکه چه محصولاتی در فروشگاه به فروش می رسد مهم است که چقدر ارزش دارند. قائدتا انتخاب سیستم دزدگیر برای یک طلا فروشی که دارای جواهرات گران قیمت است ، مهمتر از یک فروشگاه البسه است.

دومین شاخص در انتخاب دزدگیر فروشگاهی مناسب منطقه ای است که فروشگاه در آن واقع شده است

اگر فروشگاه در منطقه ای است که سطح امنیت منطقه پایین است، سیستم دزدگیر دقیق تر و با بلندگوی قوی مورد نیاز است نسبت به فروشگاهی که در یک مرکز تجاری واقع شده است.

سومین شاخص در انتخاب دزدگیر مناسب فروشگاهی تکنولوژی های در دسترس است.

اینکه مشاوره خرید شما چه سیستم هایی را به لحاظ در دسترس بودن تکنولوژی به شما پیشنهاد می دهد با توجه به وجود برندهای معتبر ، برای شما مهم است.

چهارمین شاخص در انتخاب دزدگیر مناسب فروشگاهی پیشنهاد مشاوره نصاب دزدگیر فروشگاهی است

اگر کسی که سیستم دزدگیر فروشگاهی را به شما پیشنهاد می دهد به نمایندگی از یک برند و شرکت معتبر باشد ، سیستم هایی را پیشنهاد می دهد که امکان ارائه خدمات پس از فروش برای آن ها میسر باشد. لذا به این پیشنهادات نیز باید توجه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *